Katero žensko električno kolo je najbolje kupiti za vas
Žensko električno kolo je nekoliko posebno. Ugotovite, kako izbrati žensko električno kolo, da bo pravo za vas. Prva vožnja z električnim kolesom ali e-kolesom se lahko zdi, kot da bi odkrili supermoč. To je zato, ker e-kolesa s podporo za pedala razširjajo vaše dvokolesne možnosti: sledite lahko v prometu s postankom in speljevanjem, lažje vozite otroke ali tovor, na cilj prispete manj prepoteni ali pa preprosto uživate v malce dodatnem vzdušju na vožnjah, ki bi se sicer zdela predaleč ali preveč hribovite. E-kolesa so na razdeljena v iste kategorije, kot običajna kolesa: gorska in cestna kolesa ter niše, kot so mestna, hibridna, križarke, tovorna in zložljiva kolesa.
Po čem se žensko električno kolo razlikuje od drugih
Predvsem zaradi regulativnih razlogov so tudi električna kolesa razdeljena v razrede, ki označujejo njihovo stopnjo motorične pomoči. Razred 1: motor se zažene samo, ko poganjate pedala in preneha pomagati pri 20 mph. Razred 2: ima tudi način za pomoč pri pedalu do 20 mph plus način izključno s pogonom na plin. Razred 3: je izključno pomoč pri pedalu (kot razred 1), vendar se pomoč nadaljuje, dokler ne dosežete 28 mph. Večina novih kolesarjev začne z električnim kolesom razreda 1. Žensko električno kolo razreda 1 je cenovno najugodnejše in z regulativnega vidika najbolj splošno sprejeto. Z njim se lahko peljete po mestnih ulicah in številnih kolesarskih poteh. Ta razred e-koles je dovoljen na tradicionalnih gorskih kolesarskih poteh, čeprav dostop ni univerzalen, zato vedno najprej preverite.
Žensko električno kolo razreda 2 je običajno dovoljeno na istih mestih kot električno kolo razreda 1. To je zato, ker oba razreda dosežeta največjo hitrost 20 mph za motorno pomoč. Žensko električno kolo razreda 3 je priljubljeno med dnevnimi vozniki in tekači po opravkih. V primerjavi s kolesi razreda 1 je hitrejše in močnejše in stane več. Izplačilo z dodatno zmogljivostjo je, da lahko bolje sledite prometu. Prav tako bolje pleza in prenašajo težja bremena.
Baterije, poligoni in motorji za e-kolesa
Proizvajalci namenjajo veliko pozornosti elektrarni v vsakem kolesu. Dosegajo kompromis pri oblikovanju in zmogljivosti v primerjavi z dosegom vožnje. Močnejši motor zagotavlja večjo hitrost za sledenje prometu in več navora za plezanje po hribih in prevažanje vleko tovora. Močnejši motor tudi hitreje izprazni baterijo, kar zmanjša vaš doseg. Ko primerjate e-kolesa, boste videli širok razpon vožnje: na primer 20–100 milj s pedalom. To je zato, ker toliko spremenljivk vpliva na doseg vožnje.
Imeti veliko baterijo seveda pomaga: zmogljivosti so navedene v vatnih urah (Wh), število ur, ko lahko baterija zdrži 1 vat moči, preden se izprazni. Zato je pomembna tudi moč motorja: 500-vatni motor v kombinaciji z baterijo 500 Wh (običajna nastavitev kolesa razreda 3) porabi moč hitreje kot 250-vatni motor z baterijo 500 Wh (običajna nastavitev kolesa razreda 1). Čas polnjenja baterije je različen. Večina baterij bo potrebovala od tri do pet ur, da se popolnoma napolnijo iz prazne, pri baterijah z veliko zmogljivostjo pa bo to trajalo dlje. Če se nameravate voziti na delo z e-kolesom, lahko kupite dodatne polnilnike (ali polnilec nosite s seboj). Kupite lahko tudi hitrejše polnilce.
Nekatera e-kolesa kolesarjem omogočajo uporabo dveh baterij hkrati. To lahko podaljša vašo vožnjo, preverite, ali želite tako žensko električno kolo in če je ena baterija prazna, imate rezervno. Prav tako lahko kupite dodatno baterijo, da imate pripravljeno popolnoma napolnjeno, ali zamenjate svojo ob koncu njene življenjske dobe (običajno nekaj tisoč polnjenj). Če kupite tako žensko električno kolo, ki ima baterijo, integrirano v okvir, to omogoča prosti prostor za steklenice ali majhno torbo za kolo. Zunanje baterije pa je lažje polniti in zamenjati.