Optimizacija strani je ključna za pridobivanje prepoznavnosti in večanje prodaje
Za vse spletne strani je izjemnega pomena, da so dobro obiskane, saj sta le na ta način omogočeni prepoznavnost in prodaja vaših izdelkov ali storitev. Optimizacija strani je tista, ki tovrstno obiskanost prinaša, saj izboljša delovanje spletne strani in jo uvršča višje med iskalne zadetke. Slednje je pomembno, saj je Google iskalnik tisti, ki prinaša najkvalitetnejši obisk, kar je nenazadnje cilj vsakega lastnika podjetja oziroma spletne strani. Kvaliteten obisk namreč pomeni večjo prepoznavnost blagovne znamke in visoko stopnjo konverzije. Če upoštevamo pregovor, da vaše podjetje ne obstaja, če se ne pojavlja med zadetki na Googlu, dodatno osvetlimo pomembnost optimizacije spletnih strani.
Kaj je optimizacija strani in kako poteka?
Optimizacija spletnih strani oz. SEO (search engine optimization) je proces pridobivanja višjih mest v iskalnikih, kadar se vpišejo določene ključne besede. Konkretno to pomeni, da stranka v iskalnik vpiše okna, okna cena, menjava oken ali kaj podobnega, vaše podjetje, ki se ukvarja s prodajo in menjavo oken, pa se takrat pojavi med prvimi zadetki. Vsi se zavedamo, da so prvi zadetki tisti, ki ji uporabniki dejansko obiščejo. Če se vaše podjetje znajde med njimi, boste pridobili več kvalitetnega obiska in posledično večjo prodajo svojih izdelkov ali storitev. Celoten proces pa temelji na nenehnem izboljševanju spletne vsebine ter dodajanju nove, kar iskalnikom sporoča, da je stran kvalitetna in vredna višjih mest.
Optimizacija strani se začne s pregledom obstoječe spletne strani in analizo ključnih besed. Slednje so izjemno pomembne, saj so to besede, pod katerimi se bo vaša spletna stran pojavljala med zadetki. Po natančnem pregledu stanja ter zaznavanju napak, sledita on in off site optimizacija. On site optimizacija strani zajema urejanje strani po vseh SEO pravilih. Konkretno gre pogosto za urejanje naslova, opisa spletne strani, poimenovanja slik, hitrosti delovanja spletne strani, za urejanje pojavljanja ključnih besed in podobno. Off site optimizacija pa se nanaša na pridobivanje zunanjih povezav, ki so ključne za uvrščanje višje med iskalne zadetke. To je postopek, kjer se ustvarjajo povezave iz drugih spletnih strani na vašo spletno stran. Te pa sporočajo Googlu, da je vaša stran kvalitetna in vredna višjih mest. Ta del je nenehen proces, saj se v primeru zaključka pridobivanja povezav, izgubljajo visoke pozicije med iskalnimi zadetki.
Kaj prinaša optimizacija strani in komu je namenjena?
Optimizacija strani prinaša več ozko ciljanih obiskovalcev, ti na spletnem iskalniku Google že iščejo izdelek, ki ga vi prodajate. Ravno zato je večja verjetnost, da bodo vaš produkt zares kupili, s tem pa vam povečali prodajo in profit. Spletni iskalnik Google vam namreč prinaša verjetno najbolj kakovosten obisk, kar ga je danes mogoče dobiti na spletu. Nenazadnje pa je povečanje prodaje želja vsakega lastnika spletne strani oziroma spletne trgovine. Poleg tega vam optimizacija strani prinaša večjo prepoznavnost blagovne znamke, saj se vaša spletna stran začne pojavljati najvišje med iskalnimi zadetki. optimizacija strani je namenjena vsem lastnikom spletnih strani, ki niso zadovoljni s svojim mestom med iskalnimi zadetki in si želijo uvrstiti višje. Prav tako je namenjena vsem lastnikom spletnih strani, ki si želijo povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke in na ta način povečati prodajo. Splošno rečeno, je redko katera stran neprimerna za optimizacijo, torej je za veliko večino lastnikov spletnih strani priporočljiva.